POS-ID heeft tot doel gesteld om Point of Sale apparatuur door middel van internetgebruik aanzienlijk goedkoper te maken zonder af te doen aan de service en de kwaliteit van zijn POS producten
(Labelprinters, Kassalade, Kaartreaders en etc).
SERVICE
POS-ID heeft zich tot doel gesteld om uit te gaan van de klant. De webwinkel van POS-ID.nl is geheel gericht op de wensen van de klant. De klant is koning! Betrouwbaarheid, zakelijkheid, professionaliteit en stiptheid staan bij POS-ID hoog in het vaandel.
DOELSTELLINGEN
POS-ID wilde voor het voorjaar van 2010 de webwinkel inclusief buitenlandse winkelzichten vernieuwen en overzetten van os-commerce naar Magento. Daarbij stond de klant voorop. Door het bestelproces helder en logisch in te richten, een uitstekende klantenservice te bieden, en door producten tegen scherpe prijzen aan te bieden, kan POS-ID zijn klanten nog beter van dienst zijn.
In de zomer van 2014 was het tijd om de webwinkel in een nieuw jasje te stoppen om zo de klant optimaal te kunnen bedienen. Er is gekozen voor een responsive layout met veel nieuwe verbeterde functionaliteiten.
Één van de verbeterde functionaliteiten is de inrichting van de homepage. Door het grote assortiment, de professionele productfoto’s en de gemakkelijke navigatie kan de bezoeker nu nog sneller en eenvoudiger zijn keuze maken door de voor hem belangrijke categorie te kiezen.
Het hoofdmenu en de overzichtspagina hebben een reconstructie gekregen en is compleet aangepast. De zoekfunctionaliteit van het hoofdmenu en de overzichtspagina zorgen ervoor dat bezoekers op een effectieve wijze door het zoekproces worden geleidt. Bezoekers vinden zo snel de producten waar ze naar op zoek zijn. Deze overzichtelijke reconstructie heeft tot een duidelijke conversieverhoging geleid.
POS-ID levert vele producten op maat waardoor veel vragen kunnen ontstaan. Om bezoekers snel een accuraat van de juiste informatie te voorzien is er een chatfunctie ingebouwd.
Er zijn diverse aanpassingen in de winkelwagen gedaan en ook de afrekenpagina heeft een flinke layout update gekregen. Naast de ‘realtime’ BTW-verificatie, kunnen bedrijven een factuur emailadres invoeren zodat de factuur direct in de administratie kan worden verwerkt.
Ook interesse in een magento webshop?